♪☼☺.:: تبسم::.☺☼ ♪

.::.لبخند زبان جهانی است که همه دنیا آنرا میفهمند.::.

♪☼☺.:: تبسم::.☺☼ ♪

.::.لبخند زبان جهانی است که همه دنیا آنرا میفهمند.::.

شما این دو دختر خانم ایرانی رو میشناسید؟! +عکس

 

به نظر شما این دو خانم چه کسانی هستند؟!! 
 
پس بدو برو ادامه مطلب... 
.
 
ادامه مطلب ...

تست جالب – احساسی هستید یا منطقی

با یک آزمایش ساده می توانید تشخیص دهید که احساسی هستید یا منطقی؟ این آزمایش ساده به اینگونه است که مطابق تصویر (۱) دستانتان را در حالیکه انگشتان از هم فاصله دارند بلافاصله و بدون هیچ فکری مانند تصاویر (۲) و (۳) در هم گره کنید.

t eh تست جالب – احساسی هستید یا منطقی 

بدو برو ادامه مطلب...

ادامه مطلب ...

جوک های " پـــــ ن پــــــ "

تو بهشت زهرا دنبال قبر یکی می گشتیم. یه ادم خوشحال اومده داره با ما رو سنگ قبرا رو می خونه. بعد میگه دنبال قبر کسی می گردین؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ دستیار عزرائیلم اومدم ببینم کسی زود تر از موقع نمرده باشه.



ادامه مطلب ...

کاااااارنااااااامه...

سلااااااام به همگی. 

چه خفرا؟ 

۲ روز پیش کارناممو گرفتم.اون روزی که میخواستن کارنامه رو بدن وای که چه استرسی داشتم. 

قرار بود مامانم ساعت ۱۲ بیاد مدرسه و کارنامه رو بگیره.من تا ساعت دوازده شده بودم عین مرده ها.دستام یخخخخ ,سرم گیج میرفت,خلاصه وضعی بود تو مدرسه. اوناهایی که کارنامه هاشونو گرفته بودن یکی خوشحال بود و یکی داشت گریه میکرد و مدرسه هم شلووووغ. 

خلاصه بالاخره مادر گرامی بنده تشریف آوردن و... 

بدترین لحظه ی عمرم بود میترسیدم به کارنامم نگاه کنم.وقتی معدلمو دیدم باورم نمیشد و به مامانم گفتم که این کارنامه من نیست چون به نظر خودم خیلی گند زده بودم ولی معدلم بالاتر از اون حدی بود که فرض میکردم.از خوشحالی پریدم بغل مامانم و شروع کردم به گریه کردن.مامانم میگه چرا گریه میکنی؟ولی خودمم نمیدونستم چرا دارم گریه میکنم و خودمم خنده ام گرفت از کارم.همه داشتن به من نگاه میکردن تا بفهمن که من خوشحالم یا ناراحت. 

ولی هیچکس هیچی نفهمید. 

بالاخره اون روزم تموم شد و رفت . 

فعلا باااای