♪☼☺.:: تبسم::.☺☼ ♪

.::.لبخند زبان جهانی است که همه دنیا آنرا میفهمند.::.

♪☼☺.:: تبسم::.☺☼ ♪

.::.لبخند زبان جهانی است که همه دنیا آنرا میفهمند.::.

آیییییییییییییییی.آخخخخخخخخخخخ

آآآآییییییییییییییییییییییییییییی

آخ آخ آخ آخ

وایییییییییییی

به دادم برسید

امروز رفتم واکسن اول دبیرستانمو زدم

آخ که چه قدر درد داشت

انگار دستم داره میفته

خانومه که میخواست واکسنمو بزنه نزاشت من فکر کنم 

سرعت عملش خیلی بالا بود...ماشاالله...

هم میخواستم بگم آخخخخخ اون واکسنو زد تموم شد رفت

ولی گفت یه دو روزی باید درد بکشم...اِه اِه اِه

راستی شما هم که واکسن زدید این قدر درد داشت؟؟؟؟؟

اِوا سلام یادم رفت

سلاااااااااااااام

خوبید؟

آخ

چه خبر؟

آخ

ببخشید تو روخدا اگه زیاد حرف زدم.

آخخخخخخخخخخخخخخ

فعلا برم یکم استراحت کنم 

پس بابای

نی نی های خوشگل

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

چطور مطورید؟

خوبید؟

خوش میگذره؟

چه خبرا؟

من که خبر خاصی که قابل گفتن باشه رو ندارم.فقط میخواستم حالتونو بپرسم.برای همین زود برین ادامه مطلب دو تا عکس نی نی ناز براتنون گذاشتم ببینید ...

حتما برید هاااا...

ادامه مطلب ...