♪☼☺.:: تبسم::.☺☼ ♪

.::.لبخند زبان جهانی است که همه دنیا آنرا میفهمند.::.

♪☼☺.:: تبسم::.☺☼ ♪

.::.لبخند زبان جهانی است که همه دنیا آنرا میفهمند.::.

آیییییییییییییییی.آخخخخخخخخخخخ

آآآآییییییییییییییییییییییییییییی

آخ آخ آخ آخ

وایییییییییییی

به دادم برسید

امروز رفتم واکسن اول دبیرستانمو زدم

آخ که چه قدر درد داشت

انگار دستم داره میفته

خانومه که میخواست واکسنمو بزنه نزاشت من فکر کنم 

سرعت عملش خیلی بالا بود...ماشاالله...

هم میخواستم بگم آخخخخخ اون واکسنو زد تموم شد رفت

ولی گفت یه دو روزی باید درد بکشم...اِه اِه اِه

راستی شما هم که واکسن زدید این قدر درد داشت؟؟؟؟؟

اِوا سلام یادم رفت

سلاااااااااااااام

خوبید؟

آخ

چه خبر؟

آخ

ببخشید تو روخدا اگه زیاد حرف زدم.

آخخخخخخخخخخخخخخ

فعلا برم یکم استراحت کنم 

پس بابای

نظرات 7 + ارسال نظر
Ava جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:36 ب.ظ http://lovly-girls-2.blogfa.com

به عکاسی من توهین میکنی هان
نوش جان حقت بود بگو کجا رفتی که برم یه تشکر مخصوص از این یارو بکنم

ایشالله سر تو هم بیاد دلم خنک بشه...
بی ادب بار آخرت باشه هاااااا
دیگه تکرار نشه
وگر میام دماغتو گاز میگیرم
جیززززززت میکنم

وحید چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:09 ب.ظ

سلام مهشید جون
منم وقتی هم سن شما بودم وقتی واکسن زدم از فردای اونروز تا 3 روز درد داشتم و بعد دردش کم کم برطرف شد. شما هم نگران نباش به خودت برس تا ضعیف نشی.

سلام
مرسی
ولی من تا یک هفنه دستم درد میکرد
ممنون که اومدی
بای

پرنسس پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:00 ب.ظ

سلام مهشید جان خوبی گلم ؟ والله ما که پارسال رفتیم واکسن بزنیم اصلا دردمون نگرفت حالا حال دستت چطوره

ممنون عزیزم خوبه

نفس دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:14 ب.ظ

عزیزم من هم زدم واکسن ولی اصلا درد نداشتم طوریم هم نشد

ولی دست من خیلی درد گرفت.

احسان چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:42 ب.ظ

اولین باره ی وبلاگربااین سن میبینم

واقعااااااااا؟

غزل سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:13 ق.ظ http://ghazal8777.blogfa.com

سلام دوست عزیزم.وبلاگ قشنگی داری خوش حال میشم به منم سر بزنی.ghazal8777.blogfa.com

سلام عزیزم
مرسی نظر لطفته
چشم الان میام گلم

شروین دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:30 ب.ظ

سلام کجایی

سلام
ببخشید.مشکلی برام پیش اومد نتونستم بیام سر بزنم.
الانم که از 18شهریور مدرسم شروع شده و خیلی کم میتونم بیام سر بزنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد