♪☼☺.:: تبسم::.☺☼ ♪

.::.لبخند زبان جهانی است که همه دنیا آنرا میفهمند.::.

♪☼☺.:: تبسم::.☺☼ ♪

.::.لبخند زبان جهانی است که همه دنیا آنرا میفهمند.::.

تبریک تبریک تبریک

 سلام به همه دوستای گلم 

چه خبرا؟ 

چهارشنبه سوری خوش گذشت؟ 

ما که هرجا رفتیم این قدر این پلیسا ریخته بودن تو خیابونا که آدم نمیتونست کاری انجام بده... 

ولی بازم ما با همین صداهای ترقه خوش بودیم. 

پنجشنبه توی مدرسه ی ما که روز گریه بود.چون اون روز تعطیل میشدیم و ۲۰روز همدیگرو نمیدیدیم. 

اول با خنده داشتیم از هم خداحافظی میکردیم ولی همین جور شوخی شوخی شروع کردیم به گریه کردن.اول من گریه رو شروع کردم که بقیه دوستام هم زدن زیر گریه. 

تا نیم ساعت هی همیدیگرو بقل میکردیم و گریه میکردیم.حالا هی من گریه هی دوستای دیگم گریه.مگه تموم میشد؟؟؟  

دوستام میومدن منو بقل میکردن میگفتین:مهشید توروخدا این قدر گریه نکن که تو عید بهمون خوش بگذره.من ۲ ثانیه ساکت میشدم دوباره میزدم زیر گریه. 

خلاصه با یه بدبختی از هم خداحافظی کردیم و رفتیم ولی من چشمام قرمز شده بود عین خونـــــ 

و پفــــــــ کرده بود.مثل کسایی که تازه از خواب بیدار شدن. 

راستی شما عید کجا میرین؟؟؟؟ 

من که به همراه خانواده میخوام برم شمال.ツ 

امیدوارم به شما خوش بگذره 

راستی یادم رفت: 

پیشاپیش عیدو به همتون تبریک میگم و امیدوارم که سال خوبی رو در پیش داشته باشین. 

بابای

نظرات 1 + ارسال نظر
tanha یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:48 ب.ظ http://www.tanha26.blogsky.com

سلام مهشید جان
منو ببخش این ترم سرم شلوغه کمتر میام نت ولی هر موقع بیام به وبت سر میزنم
دوست دارم عزیزم

سلام تنها جونم
چه عجب یادی از ما کردی خانومی!!
منتظرتم گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد