♪☼☺.:: تبسم::.☺☼ ♪

.::.لبخند زبان جهانی است که همه دنیا آنرا میفهمند.::.

♪☼☺.:: تبسم::.☺☼ ♪

.::.لبخند زبان جهانی است که همه دنیا آنرا میفهمند.::.

معذرت...

سللللاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

دوستای گلم خوبید؟

خوش میگذره؟

چه خبرا؟

من واقعا باید از همه معذرت بخوام...

آخه کامپیوتر بنده خرابه و پدر گرامی بنده که لطف کردن و منت سر ما گذاشتن کامپیوترو درست نکردند و خلاصه نتیجه اینکه کلا تابستون تموم شد و کامپیوتر من یه گوشه افتاده و هیچ کس به دادش نمیرسه.

آخخخخییییییییییییی...

من برای تابستون برنامه های زیادی داشتم ولی متاسفانه نشد که نشد...

منم دیگه بیخیال شدم

حالا اگه بدونین این یه ماه آخر چی بر سر من بیچاره اومده....

مدرسه ی مزخرف ما گفتن از 18 شهریور بریم مدرسه...

منم 17 شهریور که از مسافرت برگشتم عین___رفتم مدرسه و امتحانو پرسش درسو تکلیفو ....

میخواستم این یه ماه آخرو عشق و حال کنم که نشد...

خلاصه گند زدند تو حال ما و دوستان...

چیکار کنیم دیگه اینم از وضعیت ما ست دیگه....

ولی یه خبر خوش این معاونمون بهمون داد اینه که خداروشکر امسال پنجشنبه ها تعطیلیم.

وقتی معاونمون اومد سرکلاس و این خبرو داد...

کلاس منفجر شد...

به کلی همه دوستان ذوق مرگ شدیم...

جاتون خالی...

ولی هرروز تا ساعت2:30تومدرسه ایم...

راستی از مسافرتمون تعریف نکردم.

روزی که ما حرکت کردیم بریم شمال هوا فوق العاده گرم بود.یعنی دو روز اول که ما اصلا از خونه بیرون نرفتیم و فقط تو خونه خوابیدیم.

چون اینقدر گرم بود که همه بیحال افتاده بودیم یه گوشه...

من که فقط میگفتم کاش نمیومدیم شمال

ولی بعد از اون دو روز هوا طوفانی شد در حد تیم ملی...

اینقدر بارون میومد که من تو عمرم همچین بارونی ندیده بودم...

دریا هم که قربونش برم یک موجاهایی میزد که آدم میترسید بره طرف دریا...

خلاصه این یه هفته که ما اونجا بودیم هوا همینجوری بود.

دقیقا روزی که ما میخواستیم برگردیم هوا عالی،دریا آروم،یعنی دریا شده بود عین استخر صاااافففففففففففففف...

ولی متاسفانه ما داشتیم برمیگشتیم...

اینم از مسافرت ما...

ولی درکل خوش گذشت...جای همتون خالی...

ببخشید اگه خیلی حرف زدم...

نظر یادتون نره هااااااااااااااااااااااااااااااا

راستی سال تحصیلی جدیدو  به همتون تسلیت میگم و روز دخترو که البته دیروز بودو به دخترا ناناز تبریک میگم...

فعلا بای...

نظرات 3 + ارسال نظر
شروین شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:46 ب.ظ http://sherlook.blogsky.com

سلام خوش گذشته دیگه؟ میگفتی آدرس میدادیم چه جاهایی بری بهتره // حالا کجاهاش رفتی ؟

آره خوش گذشت...
ما رفتیم جواهرده(خیلی خیلی خوشگل بود).رامسر.فریدونکنار.ساری و....

Ava دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:58 ب.ظ http://lovly-girls-2.blogfa.com

عجب شانسی داشتی تو

هییییییییییییی
نگوووووووووووووو نگوووووووووووو
کلا من خرشانسم...

فاطمه سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:30 ب.ظ http://www.fr-girl.samenblog.com

عزیزم وبلاگ قشنگی داری . من میخوام تو رو لینک کنم تو هم اگه خواستی منو لینک کن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد