♪☼☺.:: تبسم::.☺☼ ♪

.::.لبخند زبان جهانی است که همه دنیا آنرا میفهمند.::.

♪☼☺.:: تبسم::.☺☼ ♪

.::.لبخند زبان جهانی است که همه دنیا آنرا میفهمند.::.

سلام مجدد بعد از ۳ ماه

سلام 

چه طورید؟ 

امروز بعد تقریبا سه ماه اومدم به وبلاگم سر بزنم. 

دیگه بعد از عید رفتم سراغ درسا و شروع کردم به خر زدن.جای شما خالی خیلی خوش گذشت... 

دیروز آخرین امتحانمو دادم و بالاخره راهنمایی تموم شد.دیروز امتحان عربی داشتم.اه چه درسه گندیه.درس امادگی دفاعی هم خیلی مزخرفه.مخصوصا با اون معلممون که به همه چی میگه تهاجم فرهنگی... 

خلاصه دلم برای همتون تنگ شده بود و فقط میخواستم همینو بگم البته فعلا. چون برای تابستون برنامه های زیادی دارم برای وبلاگم.  

فعلا بای

نظرات 2 + ارسال نظر
دوقلوها یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:47 ب.ظ http://www.negarin.blogsky.com

سلاااااااااااااااام
عربی در سی به این خوووووووووووووووووبی
بهش تووووهین نکن
حالا بیا دبیرستان تازه باید درس خوندن را شروع کنی اونااااایی که درسخون نیستن تو دبیرستان کم میارن!!
خوش خودمووووووون که درسخونییییییم

سلام عزیزم
حالا چرا عصبانی میشی؟
یه وقت سکته میکنی میفتی رو دستمون هاااا
بعدشم از نظر من خیلی درس مزخرفیه و از این درس گند تر وجود نداره.چون به درد آدم نمیخوره.انگلیسی به درد میخوره ولی عربی نه...
ما تو زبون خودمون موندیم دیگه چه برسه به عربی.هر زبان دیگه ای بود خوب بود.
بابای

Ava دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:26 ق.ظ http://lovly-girls-2.blogfa.com

به به مهشید خانم از این طرفا؟
اصلا همه ی درسا به خودیه خود مزخرفن!!
آپم بدو بیا

سلام آوا جونی
خوبی گلم؟
اون که صد درصد
ولی قابل تحمل تر از عربی و آمادگی دفاعی هستن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد