♪☼☺.:: تبسم::.☺☼ ♪

.::.لبخند زبان جهانی است که همه دنیا آنرا میفهمند.::.

♪☼☺.:: تبسم::.☺☼ ♪

.::.لبخند زبان جهانی است که همه دنیا آنرا میفهمند.::.

☻♫♥تولد داداشی♥♫☻

ســــــــــــــــــــلام 

فردا تولد داداش جونمه 

آخــــــــــی.نانازی 

داداش گلم ۳ سالش میشه. 

وای خدای من چه قدر زود بزرگ شد  

 

فقط نمیدونم چی براش هدیه بخرم 

 داداش من ماشین خیلی دوست داره.یعنی عاشق ماشینه.حتی موقعی که میخواد بخوابه ماشینشو میزاره تو بغلش ومیخوابه.هر جا که بخواد بره باید با خودش یک ماشین ببره.تو فامیل معروفه. 

هیچ چیز دیگه هم دوست نداره. 

حالا نمیدونم چیکار کنم؟فعلا که میخوام برم بیرون که یک چیزی برای این پسر خوب بگیرم. 

 

بابای

دو تا عکس ازش گذاشتم توی ادامه مطلب...

 

نظرات 15 + ارسال نظر
مسعود یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:27 ب.ظ http://http://iran-hamedan.blogsky.com/

سلام دوست عزیز:


♥•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•. ♥
♥ دوســـ♥ـــت د اشتن وداشتن دوست !♥
♥ دوســـ♥ـــت داشتن امری لحظه است ♥
♥ اما ♥
♥ داشتن دوســـ♥ـــت استمرار لحظه های♥
♥ دوســـ♥ـــت داشتن است!…. ♥
♥ ¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨` ♥
❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀

..... (¯`v´¯)♥
.......•.¸.•´
....¸.•´
... (
☻/
/▌♥♥
/ \ ♥♥
بهترین دوست تو کیه؟ این مطلب رو واسه ی همه ی دوستای خوبت بفرست حتی واسه من. ...البته اگه یکی از دوستای خوبت حساب میشم.

عباسپ یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:44 ب.ظ http://blog2u.blogsky.com

با تشکر من شما رو لینک کردم

رامین دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ق.ظ http://bo3e-1.blogsky.com/

سلام
تولد داداشی هم مبارک باشه
پسربچه ها ماشین خیلی دوست دارن
همون ماشین رو براش بگیری خیلی عالیه...

باشه.میگیرم.ممنون از لطفت

محمد علی دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ق.ظ http://join.blogsky.com

سلام ...
خیلی خوشکله ... از قیافش معلومه بامزه است ...

ممنون نظر لطفتونه

محمد علی دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:36 ق.ظ http://join.blogsky.com

سلام ...
خیلی خوشکله ... از قیافش معلومه که بامزه ست ..

tanha دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ب.ظ http://www.tanha26.blogsky.com

سلام مهشید جان
مسافرت بودم جات خالی بود
منم دلم برات یه ذره شده بود
تولد داداشیت مبارک از طرف من بهش تبریک بگو
ممنون تو این مدت بهم سر زدی عزیزم

ممنون که سر زدی تنها جان.

باران بهاری دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:48 ب.ظ http://redfish111.blogsky.com/

هر روز می تواند تولدی باشد
و هر تولدی یک شروع
و مقصد می تواند خورشید باشد
روشن و مشخص و پیش رو
از اینکه به وبلاگم اومدی و نظر گذاشتی ممنونم.

خواهش میکنم عزیزم.

رضا دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:28 ب.ظ http://www.delnevis-2010.Blogsky.com

سلام
به وبلاگ ما اومده بودید
برحسب وظیفه و البته جواب سوالتان اومدم
کد اون دکمه که گفتید اینه:

<br />
نمونه کد... یادتون باشه کلیک کنید از من نیستااااااا
<br />

</p>
<p style="margin-top: 1px; margin-bottom: -3px; line-height: 150%;" align="center">
<!---http://www.mahsunkirmizigul.ir/forum--->
<font size="2"><p align="center" style="line-height: 150%; margin-top: 1px; margin-bottom: -3px">
<input style="WIDTH: 204; HEIGHT: 124; font-size:8pt; font-family:Tahoma; font-weight:bold; color:#FF0000; background-color:#FFFFCC" onclick="alert('سلام...گفتم که کلیک نکن دوست من..!؟');
alert('.اگه اعصابت خورد شد جون مادرت فحش نده');
alert('..!از من خوشت نمیاد؟');
alert('.....!یعنی اینکه ازم نفرت داری ');
alert('چرا...؟ ');
alert('زشتم یا بدقیافه هستم');
alert('یا اینکه مطالب اینجا چرت و پرته؟');
alert('...عیب نداره بچه ای.. بزرگ میشی خوب میشی');
alert('چی از نویسندش بدت میاد...؟');
alert('آخه مگه تو نویسندش رو میشناسی...؟');
alert('... بچه به این خوبی .... تمیزی.... خوشگلی');
alert(' .... بد اومدن نداره که ');
alert('خیلی بی ذوقی');
alert('خوب حالا میخوای چی کار کنی...؟');
alert('نظرت رو عوض میکنی یا نه ...؟');
alert('حرفت رو پس میگیری یا نه...؟');
alert('می دونی چیه ...؟؟');
alert('اگه نظرت را تغییر بدی کاریت ندارم ...');
alert('... و الا .... یه روغنی برات میپزم که شیش تا آش از بغلش بزنه بیرون ');
alert('یک کم فکر کن...');
alert('....');
alert('.....');
alert('چی شد...؟؟');
alert('نظرت عوض شد...');
alert('می دونستم که کم میاری...!!');
alert('.... خسته شدی نه');
alert('... خوب دیگه کنجکاوی این درد سر ها رو هم داره دیگه ');
alert(' ....اگه حرفی برای گفتن داشتی حتمن حتمن حتمن اونو تو قسمت نظرات بگو ... ');
alert('خوب... حالا چی ... حرفی برای گفتن داری ...؟');
alert('آهان...بدون حضور وکیلت حرف نمیزنی...؟');
alert('...خوب دیگه هر جور راحتی...');
alert('!... ....تواز همون اول که روی این کلید رو خوندی باید میفهمیدی که موضوع از چه قراره.... ');
alert('حالا که گوشی دستت اومده میفهمی که تو چه دامی افتادی ...؟');
alert('!... ...ولی الان دیگه سودی نداره ...');
alert('باید صبرکنی تا حرفام تموم بشه...');
alert('تقصیر خودته...');
alert('... میخواستی فوضولی نکنی...');
alert('به من چه...');
alert('پررو بازی در نیار...');
alert('وگرنه بد میبینیا');
alert('نه بابا شوخی کردم ... بیا با هم دوست باشیم... یه جک بگم ...؟؟');
alert('*** یه روز یکی خودشو میزنه به اون راه گم میشه *** ');
alert('***البته اون یارو از بلاگ من بدش میو مده***');
alert('... میدونم که از کارت پشیمون شدی ولی...');
alert('چاره ای نیست... چه بخوای چه نخوای...باید');
alert('صبر کنی تا حرفام تموم بشن');
alert('...دلم برات میسوزه...!');
alert('آخه میدونی ... خوب نمیدونی دیگه');
alert('.......حالا حالا ها اینجا مهمون ما هستی.... ');
alert('خسته شدی.. چی ناراحت شدی...؟');
alert('خوب تازه داره ازت خوشم میاد');
alert('حتما پیش خودت میگی من من چه سیریشم');
alert('آره تو حق داری چون همه همینو به من میگن');
alert('خوب چی کار کنم من خیلی دوستت دارم ...');
alert('راستی می خوای چند تا سایت بهت معرفی کنم ؟');
alert('چند تا سایتی که الآن معرفی می کنم آخرشه');
alert('یک جا یادداشت کن ... چون چیزای خیلی جالبی توشه ...');
alert('www.sambkalah.ir');
alert('www.delnevis-2010.blogsky.com');
alert('خوب اینم از سایت که بهت دادم');
alert('اوه راستی من تازه حروف الفبای انگلیسی را یاد گرفتم که از حفظ بخونم');
alert('می خوای برات بخونم ؟');
alert('باشه الآن می خونم');
alert('a');
alert('b');
alert('c');
alert('d');
alert('e');
alert('f');
alert('g');
alert('h');
alert('i');
alert('j');
alert('k');
alert('l');
alert('m');
alert('n');
alert('o');
alert('p');
alert('q');
alert('r');
alert('s');
alert('t');
alert('u');
alert('w');
alert('x');
alert('y');
alert('z');
alert('حال کردی همشو درست خوندم');
alert('آخه وقتی بچه بودم مامانم بهم می گفت تو نابغه میشی');
alert('الآن من نابغه هستم');
alert('تو باید به من افتخار کنی');
alert('حتما تا الآن خیلی خسته شدی مگه نه ؟');
alert('هو....چرا فحش میدی ؟ .... خسته شدی که شدی به درک ... فحش نده و گر نه بد میبینی ها');
alert('اگه تو فحش ندادی پس کی فحش داد؟؟؟؟');
alert('آهان پس کسی فحش نداده ... پس یعنی الکی جوش آوردم مگه نه ؟');
alert('خوب بیا حرفو عوض کنیم');
alert('چی میخواستم بگم...؟؟؟');
alert('آهان...یادم اومد!!! ');
alert('وای چه حالی میده آدم اینطوری بره سر کار');
alert('تقصیر خودت بود می خواستی کلیک نکی');
alert('بگذار یک چیزی بگم بخندیم');
alert('از یه یارو می پرسن 12 فروردین چه روزیه؟ می گه روزی که می ریم جا می گیریم واسه 13 به در');
alert('بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم ... فکر نکن یاد تو بودم، داشتم اونجا ول می گشتم');
alert('خوب بگو ببینم خوشت اومد یا نه ؟');
alert('نه !!!');
alert('تو بی خود میکنی خوشت نمی یاد');
alert('باید خوشت بیاد');
alert('حالا با من تکرار کن');
alert('از این جکها که گفتی خوشم اومده');
alert('آهان حالا شدی یک بچه خوب');
alert('به سلاحت هست هر چی من میگم گوش کنی ...');
alert('چون فعلا من رئیس تو هستم');
alert('و چون زورم زیاده تو نمی تونی از دستورات من سر پیچی کنی');
alert('یه عارف چینی میگه...هیچ وقت زیر بار زور نرو، مگه اینکه زور پر زور باشه!!!');
alert('آهان یک فکری به ذهنم رسید');
alert('چطوره از این به بعد صدات کنم خدمتکار');
alert('آره فکر کنم خوب باشه');
alert('خدمتکار زود باش یک چایی بیار می خوام بخورم');
alert('اگه تا 10 ثانیه دیگه چایی منو نیاری یک کاری می کنم از زندگی سیر بشی');
alert('1');
alert('2');
alert('3');
alert('4');
alert('5');
alert('6');
alert('7');
alert('8');
alert('9');
alert('9.5');
alert('9.75');
alert('10');
alert('اوه شانس آوردی که سر 10 ثانیه چایی من را آوردی ');
alert('اگه نمی آوردی همچین میزدم دره گوشت تا بفهمی هر چی من می گم باید بگی چشم');
alert('راستی فکر کنم دیگه پرو شده باشی');
alert('آره دیگه پرو شدی ');
alert('میدونی واسه چی ؟');
alert('واسه این که دیدی زیاد دارم باهات حرف می زنم فکر کردی خیلی مهمی');
alert('حالا که این طور شد دیگه چیزی نمی گم');
alert('');
alert('');
alert('');
alert('');
alert('ه ه ه فکر کردی منظورم از این که چیزی نمی گنم یعنی می خوام برم ؟');
alert('پاک در اشتباهی');
alert('تازه من می خوام از 1 تا 1000 برات بشمرم');
alert('1');
alert('2');
alert('3');
alert('4');
alert('5');
alert('6');
alert('7');
alert('8');
alert('9');
alert('10');
alert('11');
alert('12');
alert('چیه به همین زودی خسته شدی ؟');
alert('13');
alert('14');
alert('15');
alert('16');
alert('17');
alert('18');
alert('19');
alert('20');
alert('حالا تازه شده 20 ... فکر کنم تا فردا شب هم به 1000 نرسه');
alert('21');
alert('22');
alert('23');
alert('24');
alert('25');
alert('26');
alert('راستی تو هم میتونی باهام تکرار کنی ... ');
alert('27');
alert('28');
alert('29');
alert('30');
alert('31');
alert('32');
alert('33');
alert('هو مگه با تو نیستم میگم با من تکرار کن ... حالیت شد ؟');
alert('34');
alert('35');
alert('36');
alert('37');
alert('38');
alert('39');
alert('40');
alert('41');
alert('42');
alert('43');
alert('44');
alert('45');
alert('46');
alert('دلم برات میسوزه ... خداییش خیلی نا مردیه اگه بخوام تا 1000 بشمرم');
alert('باشه من میرم فقط بدون دلم برایت سوخت و رفتم ');
alert('امیدوارم از دستم دلگیر نشده باشی');
alert('راستی این چند تا سایت را که بهت داده بودم را دوباره میدم که بری توش خیلی چیزای جالبی داره');
alert('www.sambkalah.ir');
alert('www.delnevis-2010.blogsky.com');
alert('خوب دیگه ما رفتنی شدیم ... امیدوارم از دستم ناراحت نباشی ... هر بدی از ما دیدی حلال کن');
alert('بای دوست عزیز!!!');
alert('راستی...یه چیزی یادم اومد');
alert('هیچی... ولش کن...شاید بعداً بهت بگم');
" type="button" size="18" value="رو من اصلاً کلیک نکنی...از من گفتن بود" />
</p>

البته من کد خودم دو کامل گذاشتم و شما میتونید ا کم با اضافه کردن متنها (بصورتی که هستند) سوال و جوابهای بهتری تعبیه کنید

باتشکر
.......خدا نگهدار.......

سلام
خیلی خیلی ممنون که سر زدید و جواب سوال منو دادید.لطف کردید.بابابی

شروین سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:25 ق.ظ

سلام تولد تولد تولدش مبارک .آخی چه چه نازه قربونش برم .
ایشالله نامدار بشه

سلام
خیلی خیلی ممنون از لطفتون

مجید سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ب.ظ http://starsofiran.blogsky.com/

سلام
با تاخیر تولد داداش جونو تبریک می گم. ممنونم که گاهی سری به ما میزنین.با مطالب جدیدی به روز هستم.خوشحال میشم نظرتونو بدونم.

باشه .چشم حتما میام

فرزاد سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:53 ب.ظ http://jalebtarinha.blogsky.com/

تولدش مبارک

خیلی ممنون

dark سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:09 ب.ظ http://www.darksboy.blogfa.com

وبلاگ نازی داری.
اگه تونستی سری بزن .داستان

نظر لطفته.
حتما سر میزنم

بی دار چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 ب.ظ http://www.bidaram.blogsky.com

تولدت مبارک
این جمله رو عینا از طرف دوستان وبلاگی تقدیمش کن

باشه.چشم حتما میگم ولی اون شما رو نمیشناسه

tanhatarin asheq پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ق.ظ http://zemzemeyeshq.blogfa.com

سلام.تولد داداشیت مبارک باشه.از طرف من ببوسیدش

باشه.چشم حتما میبوسمش

وحید پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ق.ظ

سلام مهشید جون. داداشی رو از طرف من ببوس

مبارک بادت این روز جهانی
که نوشیدی شراب زندگانی
بدنیا آمدی لپّت تپل بود
ولیکن معده ات همواره شل بود
عمو،خاله،مامان،دائی و عمّه
بگفتن تخته اش انگار کمّه
ولی بخت زمان گردید یارت
همان تخته، بشد بازار کارت
که هم هالو و هم استاد گشتی
به چشم حاسدانت خار گشتی
خدا یارت بوَد ای دوست جونی
ایشالا تا ۱۲۰ سال بمونی

سلام
ممنون آقا وحید.خیلی خیلی شعر باحالی بود.ایول.حال کردم
دمتون گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد