♪☼☺.:: تبسم::.☺☼ ♪

.::.لبخند زبان جهانی است که همه دنیا آنرا میفهمند.::.

♪☼☺.:: تبسم::.☺☼ ♪

.::.لبخند زبان جهانی است که همه دنیا آنرا میفهمند.::.

نظر سنجی

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.خوبین؟چه خبرا؟

میخواستم یک سوال بپرسم.

دوست دارم بدونم شما از وبلاگ من راضی هستی؟

از وبلاگم خوشتون میاد؟

وبلاگم چه مشکلهایی داری؟

دوست دارم بهم بگین که اینجوری بتونم مشکلات وبلاگمو حل کنم.

مثلا اگر قالبش زشته بهم بگین.

یا اگر اهنگ وبلاگم بده بهم بگین.

یا اگر مطالبم بده دوست دارم بهم بگین.

و یا هر چیز دیگه که خودتون میدونین...

حتما منو در جریان بزارین و نظرهاتونو درباره ی وبلاگم بگین.ممنون

نظرات 7 + ارسال نظر
بی دار جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:16 ق.ظ http://www.bidaram.blogsky.com

سلام...
فکر کنم اولیم ...
وبلاگتو دوست دارم
چون مطالب جالب داری ... خنده داره
اگه هدفت این بوده یه مکان تفریحی بوجود بیاری موفق بودی
فقط یه کم زیاد آپ میکنی
کلاس وبلاگو میاره پایین... به نظرم
....................
مرسی
بای

ممنون که راهنماییم کردین

پرستو شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ق.ظ http://iran-hamedan.blogsky.com/



____________________________$$$$$$آپم
__________________________$$$$$$$آپم
________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم
______________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم
____________________$$$$$$$$$$$$$$$آپم
___________________$$$$$$$$$$$$$آپم
_________________$$$$$$$$$$$$آپم
________________$$$$$$$$$$آپم
_______________$$$$$$$$$آپم
______________$$$$$$$$آپم
_____________$$$$$$$$آپم
____________$$$$$$$آپم
___________$$$$$$$آپم
___________$$$$$$آپم
__________$$$$$$آپم
__________$$$$$آپم
_________$$$$$آپم
_________$$$$آپم
________$$$$آپم
________$$$$آپم
________$$$آپم
________$$$آپم
_________$$آپم
___$$$$$$$$$$$$$$$آپم
_____$$$$$$$$$$$$آپم
______$$$$$$$$$آپم
_____$$$$$$$$$$$$آپم
____$$$$$$$$$$$$$$آپم
___$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم
_________$$$$آپم
__________$$$ آپم
___________ $

ابوالفضل یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ب.ظ http://www.mardankhatar.blogsky.com

دکتر علی شریعتی: به سه چیز تکیه نکن ، غرور ، دروغ و عشق. آدم با غرور میتازد، با دروغ میبازد و با عشق میمیرد
از نظر من حرف نداره موفق باشی

متشکرم

سعید یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:08 ب.ظ http://tanzpardazjavan.blogsky.com/

سلام ممنون که به من سر زدید.
اگه مایل به تبادل لینک شدید خبرم کنید.
در ضمن وبتونم عالیه هیچ اشکالی نداره

ممنون.نظر لطفطونه.من لینکتون کردم.

مجید یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:49 ب.ظ http://starsofiran.blogsky.com/

سلام
ممنون از اینکه سر زدین.وبلاگ زیبا و سرزنده ای دارین.اگه خواتین می تونیم تبادل لینک داشته باشیم.
موفق باشین.

سلام.ممنون که سر زدین.من لینکتون کردم

jmb دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ http://www.jmb17.blogfa.com

ســــــــــــلام
مطالب عالی بود
خوش حال میشم به
من سر بزنی ونظر بدی
من برای تبادل لینک امادم
بیا تو وبلاگم ونظر بده که تورو
با چه اسمی لــــــــینـــــک کنم
منو با اسم کـــلبه خـــنده لینک کن
مـــــــــــــــــمـــــــــــــــنـــــــــــــون

سلام.ممنون که سر زدی.من لینکتون کردم

آناهید دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:04 ب.ظ

سلام گلم
وبلاگت سرگرم کننده بود، ساعتها داشتم توی باغت قدم میزدم
ایشااله که همیشه دلت شاد باشه ، لبت خندون،تنت سلامت

سلام عزیزم.ممنون شما لطف دارید.موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد