♪☼☺.:: تبسم::.☺☼ ♪

.::.لبخند زبان جهانی است که همه دنیا آنرا میفهمند.::.

♪☼☺.:: تبسم::.☺☼ ♪

.::.لبخند زبان جهانی است که همه دنیا آنرا میفهمند.::.

جوک


درجات نظامی ترکها :


خرباز ، خرجوخه ، خروان ، خرگرد ،


خرهنگ ، خردار ، خرتیپ ، خر لشگر ، اسب





 ترکه یه 20 تومنی پیدا میکنه که


وسطش سوراخ بوده .. میگه :


ای بابا ، اینم از شانس من وسطش گوشه نداره




ترکه داشته نوار خالی گوش میکرده


گریه میکرده میگن چرا گریه میکنی؟


میگه دلم واسه خوانندش میسوزه لال بوده





قزوینیه میره نماز جماعت


زودتر از بقیه از سجده بلند میشه چشمشو که


باز می کنه میگه خدایا


برای دو رکعت نماز این همه پاداش





لره و ترکه شطرنج بازی میکردن !


شاه دغ مرگ میشه





ترکه هنوز با خودش درگیره که


چرا خواهرش ۲ تا برادر داره


خودش یکی





سه تا ترک داشتن برای هم خالی می‌بستند.


اولی می‌گه: من مثل حضرت علی هستم.


با یه دست در خیبرو از جا می‌کنم.


دومی می‌گه: این که چیزی نیست.


من مثل حضرت عباسم. با یه ضربه


شمشیر 100 نفر رو می‌کشم.


سومی چیزی نمی‌گه و زل می زنه به دریا


و ساکت می‌شینه. دوستاش میگن:


کا... چرا چیزی نمی‌گی؟ میگه:


تا حالا دیدی خدا حرف بزنه؟





یه روز به یه ترکه میگن با ماهیچه


جمله بساز میگه: خر در برابره ما هیچه!






رشتیه به زنش میگه: اگه بعد از مرگ من


بهم خیانت کنی، من تنم تو قبر میلرزه‌ها!


خلاصه رشتیه میمیره و بعد از یک ماه


توی اون دنیا بهش میگن: اصغر ویبره





یک منبع اگاه اعلام کرد که همزمان با


پخش صحنه ورود یوزاسیف به مهمانی زلیخا


99% مردان قزوینی دست خود را باچاقو بریدند


وی افزود 1% باقیمانده که موفق به


دیدن صحنه نشده بودند رگ گردن خودرا با چاقو

بریدند !!!






اولین دوره المپیک لرها، موسوم به "لرمپیک"


با رشته های زیر آغاز شد: - شنای با مانع،


کشتی پروانه، - پرش روی نیزه،


شیــــــــــرجه روی چمن، اسب سواری با سگ گله






رشتیه میگه به ۴ دلیل عاشق زنم شدم


۱- با چهار تا مرد دیدمش گفت دوستامن


فهمیدم صداقت داره


۲- دفعه بعد باچنتا مرد دیگه دیدمش


سرشو انداخت پایین


فهمیدم که نجابت داره


۳- رفتم در خونش دیدم صف کشیدن


گفت برو ته صف


فهمیدم که عدالت داره


۴- رفتم در خونه مادرش


دیدم یک صف هم اونجاست


فهمیدم اصالت داره











دعای بعد از نماز یه ترک :


خدایا ما را تا نمرده ایم از دنیا مبر 





کارت هوشمند گندم صادر شد:


خوشه ۱ : مردم عادی روزی ۴ گرم


خوشه ۲: لرها  ، ۴ کیسه


خوشه ۳ : بسیجیها ، ۴۰ کیسه


خوشه ۴ : مردم غزه ، ۴۰ کشتی


خوشه ۵ : ترک ها ، بدلیل مصرف جو سهمیه ندارند





ترکه لنگ بوده با کشتی میره سفر


وقتی بر میگرده دوستش بهش میگه


سفر خوب بود میگه نه بابا همش استرس داشتم


چون هی می گفتن لنگرو بندازید تو آب




قزوینیه میمیره، اون دنیا به علت 70 سال


بچه‌بازی مستمر میندازنش قعر دوزخ پیش


اژدهای دو سر! یک مدت میگذره طبقه‌های


دیگه جهنم هی صدای آه و اوه و داد و بیداد


می‌شنیدن. بالاخره دو سه تا از فرشته‌ها میرن


پیش رئیس جهنم میگن: این بیچاره گناه داره


بذار از پیش این اژدها بیاریمش بیرون.


اونم میگه باشه. همچین که در سلول قزوینیه


رو باز می‌کنن، اژدهای می‌زنه بیرون، حالا


ندو کی بدو! فرشته‌ها بهش میگن: ‌بابا خجالت


بکش! آخه چرا داری در میری؟


اژدهای میگه: بابا این دهن منو


سروریس کرده! الان دو ماهه گیر داده که:


آخه تو که دو تا سر داری،


پس اون یکی   کو  نت  کجاست؟





 قیامت میشه به ترکه میگن


شما 73/ 874 رکعت نماز قضا داری


 ترکه میگه 874 رکعتش قبول


دیگه اون73/ . از کجا اومده

 

میگن تعداد نماز هایی که خوندی


ضربدر کسینوسه زاویه انحراف از قبله







از ترکهای ایران خودرو دلیل اعتصابشون رو میپرسن


میگن ما اینجا مثله خر کار میکنیم


بعدش اینا عکس اسب رو زدن رو سمند








اصفهانیه تصادف کرده بود نشسته بود وسط

 خیابون میزد توی سرش که ماشینم!

ماشینم داغون شد! خاک تو سرم شد

افسره رفت بهش گفت بدبخت انقدر

 حرص ماشینتُ زدی که نفهمیدی دست چپت

 از مچ قطع شده!طرف نگاه کرد به دستش

گفت یا حضرت عباس! ساعتم






اس ام اس شب امتحان :


یه احمقی یه درسی اختراع میکنه


هزار تا عاقل نمیتونن پاسش کنن






 
یه اصفهانیه 30  سال پیش از یه مغازه کفش فروشی


کفش خریده بودبعد از 30 سال که دیگه


کفشش داغون شده بود میره همون مغازه کفش فروشی


می گه : ما دوباره اومدیم





یه بچه ترکه میره پیش باباش میگه چرا به من میگن خر

 باباهه میگه برواز تو آشپزخونه یه قابلمه بیار

تا بهت بگم وقتی میاره میزنه رو قابلمه

 میگه این صدای چیه؟ بچهه
 
میگه فکر کنم دارن در میزنن! باباهه میگه حالا فهمیدی

 چرا بهت میگن ترک خر؟ بلند شو
 
قابلمرو بزار سر جاش تا من برم در رو باز کنم



نظرات 2 + ارسال نظر
بی دار دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:07 ق.ظ http://www.bidaram.blogsky.com

سلام
نه اینکه تفکرات نژادی داشته باشم
یا این که چون ترکم اونم از نوع شش سیلندرش ...
کلا با شوخی های نژادی حال نمیکنم
چون آدما رو بیشتر دور میکنه
تا نزدیک ...
ممنون

نمیدونم هرکی یک نظری داره.شما هم اگه دوست داری مشهدی هارو مسخره کن

بی دار دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:57 ق.ظ http://www.bidaram.blogsky.com

مگه تو مشهدی هستی‌؟

بله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد