♪☼☺.:: تبسم::.☺☼ ♪

.::.لبخند زبان جهانی است که همه دنیا آنرا میفهمند.::.

♪☼☺.:: تبسم::.☺☼ ♪

.::.لبخند زبان جهانی است که همه دنیا آنرا میفهمند.::.

تمامی مزایا و معایب دختر بودن (طنز جالب و با حال)

دختر بودن یعنی تمام عمر پای آینه بودن!

دختر بودن یعنی پنکک زدن به جای صورت شستن!

دختر بودن یعنی پس این چایی چی شد؟؟!

دختر بودن یعنی الگوی خیاطی وسط مجله های درپیت

دختر بودن یعنی همونی باشی که مادر و خاله و عمه ت هستن

دختر بودن یعنی انتظار خاستگار مایه دار!

دختر بودن یعنی چرا خونه اونقد کثیفه ؟؟!

دختر بودن یعنی دختر و چه به رانندگی؟ تو باید ماشین ظرفشویی برونی !

دختر بودن یعنی باید فیلم مورد علاقه تو ول کنی پاشی چایی بریزی!

دختر بودن یعنی نخواستن و خواسته شدن!

دختر بودن یعنی حق هر چیزی رو فقط وقتی داری که تو عقدنامه نوشته باشه!

دختر بودن یعنی شنیدی شوهر سیمین واسه ش یه سرویس طلا خریده 12 میلیون؟

دختر بودن یعنی ببخشید میشه جزوه تونو ببینم؟!

دختر بودن یعنی به به خانوم خوشگل....هزار ماشالااااااا...

دختر بودن یعنی برو تو ، دم در وای نستا!

دختر بودن یعنی لباست 4 متر و نیم پارچه ببره!

دختر بودن یعنی خوب به سلامتی لیسانس هم که گرفتی دیگه باید شوهرت بدیم!

دختر بودن یعنی کجا داری میری؟!

دختر بودن یعنی تو نمیخواد بری اونجا ، من خودم میرم!

دختر بودن یعنی کی بود بهت زنگ زد؟! با کی حرف میزدی؟! گوشیت و بده ببینم !

دختر بودن یعنی خیلی خودسر شدی!

دختر بودن یعنی با لباس سفید اومدن با کفن رفتن !

دختر بودن یعنی فقط میتونی معشوق باشی..عاشق شدن هرگز !

دختر بودن یعنی اجازه گرفتن واسه هرچی ، حتی نفس کشیدن !!

دختر بودن یعنی وا یعنی چی کتکت میزنه مگه کم تو خونه از بابات خوردی..برو سر خونه زندگیت..مردم حرف در نیارن !!! ...
نظرات 4 + ارسال نظر
ی دختر سیگاری چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:11 ب.ظ http://tatal.blogsky.com

قبلا ی جا خونده بودم ولی باحال بود

سلام.ممنون که سر زدی

مسعود چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 ب.ظ http://iran-hamedan.blogsky.com/

آخه چرا باید اینجوری باشه واقعا عذاب نمیکشن

چرااااا

مهدی چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ب.ظ http://ghafar2.blogsky.com

سلام اپ های زیبایی دارید ممنون که به من سر زدید

خواهش میکنم.

بی دار پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:15 ب.ظ http://www.bidaram.blogsky.com

سلام
یذار یه چند تام ما اضافه کنیم ...
دختر بودن یعنی من قصد ادمه تحصیل دارم
دختر بودن یعنی این چه طرز حرف زدن با یه خانوم محترمه ؟
دختر بودن یعنی قرار آرایشگاه دارم چک پول صد هزاری داری
دختر بودن یعنی آقا بلند شو این خانوم بشینه ...
بازم بگم این زخم قدیمی بر جبین جامعه ی مردانو ؟
.........
مرسی مطلبت جالب بود

ممنون.خیلی جالب بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد