♪☼☺.:: تبسم::.☺☼ ♪

.::.لبخند زبان جهانی است که همه دنیا آنرا میفهمند.::.

♪☼☺.:: تبسم::.☺☼ ♪

.::.لبخند زبان جهانی است که همه دنیا آنرا میفهمند.::.

بوی گل یاس...

در کوچه پس کوچه های ذهنم به دنبال یادی آشنا میگردم که پیوسته با خیالش به آرامش میرسیدم.سکوتی وهم انگیز اطرافم را فرا گرفته○برای فرار از این همه واهمه دوباره در خیال خویش غرق میشوم و میاندیشم. 

ساعتی گذشت و من همین طور بی اراده افکارم را رها کردم تا در سرزمین خیال پرسه بزند و به آن نقطه ی طلایی برسد. 

ناگهان کورسویی در قلبم پدیدار شد.نوری زیبا و آرام بخش را دیدم که به سویم می امد.دست دراز کردم و تمنای محبت نمودم .پژواکی لطیف یا بهتر است بگویم صوتی ملکوتی به گوشم رسید.... 

ای رهگذر دل شکسته حال که در این زمان کمتر کسی با ندای عاشقانه مرا از صمیم دل فرا میخواند این دست پر از عشق را خالی بر نمیگردانم.باشد که پیوسته به یادم باشی همون گونه که من به یاد تک تک شما هستم و روز و شب برایتان دعا میکنم.لرزه ای بر اندام خسته ام می افتد و شرمنده از این همه احساس بزرگی میشوم. دفتر خیالم را میبندم تا دوباره در روزی دیگر به سوی این عزیز غایب پرنده ی خیالم به پرواز درآید...شاید این جمعه بیایید... 

 

نویسنده:مدیر وبلاگ

نظرات 1 + ارسال نظر
بی دار سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:50 ق.ظ http://bidaram.blogsky.com

سلام
میخام یه کم فضولی کنم ...
سعی کن بیشتر از نوشته های خودت یا متنهای جالب بذاری
تو که قلمت خوبه
ملت توی سایتهای دانلود عکسها و اینحور چیزا رو پیدا میکنن
اینجا میان تا از تفکرات تو مطلع بشن
....
اه
چه قدر جدی بودن سخته !!!

مرسی
مهمتر از همه اواسه تیترت
لبخند زبانی است جهانی ...
وافعا هم همینه ...
یاعلی

سلام ممنون که سر زدی.بهت سر میزنم.بای.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد